O a mea e tatau ona mafaufau i ai i le filifilia o mea mo meaafale i fafo?

Ua oʻo mai le taumafanafana, ma e le o toe umi ae faʻaaogaina meaafale i fafo.E mafai ona e manatu o meaafale i fafo e tatau ona tutusa uiga ma meaafale i totonu e pei o laulau, nofoa ma sofa, e pei o le tumau, mafanafana ma le faiga (ma o le mea moni, o le tau).O mea nei e tatau.Ae o le eseesega tele i le va o meaafale i totonu ma fafo o le: meafale fafo e mautinoa lava e feagai ma le matagi, le la ma le timu.

E ui lava e leai se 100% weatherproof meaafale fafo, ae eseese meaafale, o le ai ai eseesega tele i le olaga tautua.Muamua lava, e tatau ona e malamalama i le lelei ma le le lelei o mea eseese e fuafua ai po o fea mea e sili atu ona talafeagai mo lou nofoia poʻo pisinisi faʻapisinisi, lou lava manaʻoga ma sitaili, ma ou manaʻoga faapitoa.O le tautala fa'apitoa, e tulaga ese fa'ata'ita'iga ta'itasi.
I aso nei, matou te faia se auiliiliga auiliili o le siosiomaga talafeagai, lelei ma le le lelei o mea masani i fafo.

Mea e tatau ona mafaufauina mo mea i fafo
O meaafale i fafo, pe afai e te manaʻo e faʻamautu le faʻatulagaina o le faʻamaoni ma foliga vaaia pe a mavae le tele o tausaga, o le tausiga o le tausaga atoa o se itu taua foi.

1. Timuga & susū
Afai e te nofo i se eria e tele timuga po'o maualuga le susū, mafaufau e filifili ni mea e mafai ona tetee atu ai i faʻafitauli eseese o le vai.Ona o le vai totoe o le a le gata ina faʻaleagaina faaletino mea, ae faʻapea foʻi ona aumaia le lamatiaga o le soifua maloloina o tagata.

2. Limu ma pala
O le si'osi'omaga susū e tupu ai se si'osi'omaga e mafai ai ona fa'ateleina ituaiga uma o ga'o.O mea e faigofie ona faʻafefe vai e faigofie ona faʻafefe, e mafai ona mafua ai faʻafitauli o le manava, ita ma isi faʻafitauli o le soifua maloloina.Afai e tausia i le taimi, o le a le faaleagaina mea.Ae peita'i, afai o le tausiga e le'o sa'o ma pala, o le a ta'ita'i atu ai i le biodegradation ma le pala o mea.

3. A'a
O u'amea e pei o le u'amea po'o le sila e faigofie ona pala pe a fa'aauau pea ona pa'u ile vai ma le okesene.O le fa'ama'iina o le fa'ama'i e fa'ama'ape malie ai nei metala, ma mafua ai le pala po'o le liu.E le gata i lea, o le acidity ma le alkalinity o le ea ma le timu e faatelevaveina gaioiga faʻainisinia, o lea e sili atu ona taatele le 'ele i le gataifale.

4. Micro deformation
O mea e mafai ona fa'afefe vai atonu e le tutusa le susu ma mago totonu, e i'u ai i le fa'asolo (milo pe punou) o foliga.E faigata ona iloa i le taimi muamua, ae i le gasologa o le taimi, o le deformation o mea e mafai ona iloa manino.

5. La ma le vevela
Afai e te nofo i nofoaga la poʻo eria e iai suiga o le tau, e tatau ona e filifilia mea i fafo e mafai ona tetee atu i ave o le ultraviolet ma le tele o le vevela.

6. Matafi
O le fa'aalia umi i le susulu o le la e mafai ona fa'apogai ai le tele o meafaitino e mou atu ma mou atu ai le iila, e pei o le fa'aitiitia o le malamalama ma fa'ailoga le tutusa.

7. Ta'e
O nisi mea e fa'alautele ma fa'aiti'itia tele pe a fa'avevela pe mālūlū.A fa'aalia i le tele o eseesega o le vevela i le va o le taeao ma le po, e malepe, vaevae, fa'afefe pe fa'apalapala.E le gata i lea, o le ea mago e mafai ona pi'u ma ta'e meafale.

8. Endothermic
O meaafale fa'ato'a i le susulu sa'o o le la e ono vevela ma le to'a (pe le saogalemu) pe a tago i ai.Afai e le fa'aopoopoina le aluga fa'avela vevela, ogaoga, mu pa'u.

9. Savili
Afai e te nofo i se nofoaga matala ma matagi, e tatau ona e mafaufau i le mamafa.A leai, a e ala a’e i le taeao a taeao, o le a feula le laulau, ma mamafa meaafale i fafo e ‘alofia ai le fuli pe feula.Aua le luiina le natura.E le manaʻomia se tupe tele mo se tina e faʻaleagaina se nofoa gaugau mama mama poʻo se laulau 'ai, o lea e sili ai le saogalemu nai lo le faʻanoanoa.A leai, e tatau ona e fa'aauau le teuina pe puipui le mea pe a le fa'aaogaina.

10. Tumau
I lalo o tulaga lelei, o nisi mea i fafo e mafai ona tumau mo ni nai tausaga, ae i le leaga o le tau, atonu e tatau ona suia i nai vaitau uma.E le gata i lea, o le tumau e fesoʻotaʻi ma le faʻaaogaina o le fua.Afai e na'o ni nai taimi e 'ai ai lau laulau i le tausaga i le tau mafanafana, o le a itiiti le ofuina ma umi atu nai lo nofoa fa'ata'oto i le itu o le vaita'ele o faletalimalo maualuluga ma faletalimalo.

11. Fa'amamaina ma le tausiga
O le matagofie ma le umi o galuega e faʻalagolago foi i le tausiga o au meafale terrace.O nisi vai fasimoli faigofie e mafai ona fufulu vave ma faigofie.O nisi e manaʻomia ni mea faʻapitoa mo tausiga.Afai e taua lou taimi pe e te le manaʻo e faʻalavelaveina, filifili mea e le manaʻomia ai le tausiga.

12. Puipuiga o le siosiomaga
I aso nei, ua iloa e tagata uma o mea mataʻutia o loʻo faʻaaogaina i le gaosiga o gaosiga ma oloa o le ai ai se aafiaga i le siosiomaga.O le tele o ituaiga meaafale taugata i fafo e faʻaaogaina le "lanu meamata" auala gaosiga, ma faʻaoga mea e mafai ona faʻaleagaina, toe faʻaaogaina pe faʻamaonia e faʻalapotopotoga o le siosiomaga e pei o le Forest Management Council (FSC).O le fa'afouina o mea eseese i fafo e matua'i ese lava.

13. Tau
I le faaiuga o le aso, o le toʻatele o tagata o loʻo mafaufau e faʻatau meaafale ma filifili poʻo a mea latou te mananaʻo e faʻatau.Ae i le taimi umi, o le sootaga i le va o le tau ma le ola tautua e taua tele foi.E tatau ona sui soo?E tele taimi ma taumafaiga e alu ai le tausiga?O mea taua ia o iloiloga tau.


Taimi meli: Tes-21-2020